Veelgestelde vragen
Hieronder vind je de meestgestelde vragen over CME-Online. Wanneer je vraag er niet bij staat, bel ons dan op 030-26 44 100, of mail via het contactformulier. We helpen je graag!
Algemeen
- Kan ik mijn certificaten inzien?
- Ik zie geen cursussen in “Mijn cursusoverzicht”
- Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
- Ik kan niet inloggen?
Abonnementen
- Hoe kan ik mij abonneren?
- Wat zijn de kosten voor een abonnement?
- Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
- Hoe snel na mijn inschrijving kan ik beginnen met de cursussen?
Accreditatie
- Zijn de cursussen ook geaccrediteerd voor apothekersassistenten die werkzaam zijn in het ziekenhuis?
- Worden mijn punten automatisch doorgegeven aan het KABIZ?
- Door welke organisaties zijn de cursussen binnen dit pakket geaccrediteerd?
Cursussen
- Hoe lang is een cursus geaccrediteerd?
- Zijn er elk jaar wel voldoende cursussen?
- Krijg ik een bewijs van deelname wanneer ik een cursus heb afgerond?
- Hoeveel cursussen kan ik volgen per abonnementsjaar?
- Voor welke doelgroep zijn de cursussen voor apothekersassistenten geschikt?
- Als er een verandering is op inhoudelijk gebied zoals een nieuwe richtlijn, wordt dit dan aangepast in de cursus?
- Wat moet ik doen als de video’s in de cursussen niet scherp te zien zijn?
- Hoe vaak komen er nieuwe cursussen bij het pakket?
- Mag ik een cursus overdoen als ik hem niet heb gehaald?
- Wat is de studiebelasting van de cursussen van CME-Online?
- Waarom speelt de video niet af?
Demonstratie
- Ik zou graag in praktijk willen zien hoe dat werkt, een cursus maken via CME-Online. Kan dat?
Werkwijze
- Kan ik ook gebruik maken van CME-Online via een iPad?