Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meestgestelde vragen over CME-Online. Wanneer je vraag er niet bij staat, bel ons dan op 030-26 44 100, of mail via het contactformulier. We helpen je graag! 

Algemeen

  • Kan ik mijn certificaten inzien?
  • Ik zie geen cursussen in “Mijn cursusoverzicht”
  • Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
  • Ik kan niet inloggen?

Abonnementen

  • Hoe kan ik mij abonneren?
  • Wat zijn de kosten voor een abonnement?
  • Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
  • Hoe snel na mijn inschrijving kan ik beginnen met de cursussen?

Accreditatie

  • Zijn de cursussen ook geaccrediteerd voor apothekersassistenten die werkzaam zijn in het ziekenhuis?
  • Worden mijn punten automatisch doorgegeven aan het KABIZ?
  • Door welke organisaties zijn de cursussen binnen dit pakket geaccrediteerd?

Cursussen

  • Hoe lang is een cursus geaccrediteerd?
  • Zijn er elk jaar wel voldoende cursussen?
  • Krijg ik een bewijs van deelname wanneer ik een cursus heb afgerond?
  • Hoeveel cursussen kan ik volgen per abonnementsjaar?
  • Voor welke doelgroep zijn de cursussen voor apothekersassistenten geschikt?
  • Als er een verandering is op inhoudelijk gebied zoals een nieuwe richtlijn, wordt dit dan aangepast in de cursus?
  • Wat moet ik doen als de video’s in de cursussen niet scherp te zien zijn?
  • Hoe vaak komen er nieuwe cursussen bij het pakket?
  • Mag ik een cursus overdoen als ik hem niet heb gehaald?
  • Wat is de studiebelasting van de cursussen van CME-Online?
  • Waarom speelt de video niet af?

Demonstratie

  • Ik zou graag in praktijk willen zien hoe dat werkt, een cursus maken via CME-Online. Kan dat?

Werkwijze

  • Kan ik ook gebruik maken van CME-Online via een iPad?

Heb je nog vragen?

Neem dan gerust contact op met onze studieadviseurs!