Home » Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Hieronder vind je de meest gestelde vragen over CME-Online. Wanneer jouw vraag er niet bij staat, bel ons dan op 030-26 44 100, of mail via het contactformulier. We helpen je graag!
Algemeen
Wanneer je niet kunt inloggen, kun je op het inlogscherm klikken op de link “Wachtwoord vergeten”. Na het invoeren van je e-mailadres ontvang je een e-mail met instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Van alle afgeronde cursussen worden jouw behaalde certificaten bewaard. Je kunt deze inzien door in te loggen op CME-Online en rechtsboven onder “Mijn account” te kiezen voor “Mijn certificaten”.
Daar zie je een overzicht van alle cursussen die je succesvol hebt afgerond, met het bijbehorende certificaat.
Abonnementen
Wanneer wij op werkdagen voor 17.00 uur je getekende inschrijving ontvangen wordt jouw abonnement nog diezelfde dag geactiveerd. Nog sneller beginnen? Bel ons gerust op kantoortijden op 030-26 44 100, we helpen je graag!
Opzeggen kan, met inachtneming van de opzegtermijn, per mail naar: info@cme-online.nl (link stuurt een e-mail). De opzegtermijn is tenminste een maand voor afloop van je abonnementsjaar. Graag onder vermelding van je naam en adres. Je ontvangt dan binnen twee werkdagen een bevestiging.
Om je te abonneren op CME-Online klik je in het menu op ‘abonneren’ of ‘tarieven’. Volg vervolgens de aanwijzingen op het getoonde formulier. Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar. Bel ons op 030- 26 44 100, we helpen je graag.
Voor de meest actuele prijzen en kortingen, bekijk de ‘tarieven’ pagina van jouw vakgebied.
Cursussen
Wellicht wordt de video niet op HD (high definition) afgespeeld. De videospeler probeert automatisch de beste versie van de video voor je te laden (op basis van de beschikbare internetsnelheid en schermgrootte).
Rechts onderin, op de afspeelbalk van de video zie je dat in het grijs ‘HD’ staat. Als je hierop klikt en vervolgens 720p of 1080p selecteert, kan je de video in de hogere beeldkwaliteit bekijken. Mochten de beelden dan gaan schokken, dan is de internetverbinding te langzaam of is jouw computer niet in staat HD af te spelen. Je kan de video’s dan zonder HD bekijken, maar het beeld is dan niet optimaal.
Als je voor een cursus een te lage score haalt, kan je de cursus opnieuw maken. Je krijgt 3 toetspogingen, dus 2 herkansingen.
Heb je problemen met het afspelen van de video’s in de cursus? Hieronder staan de meest gebruikte oplossingen:
Werkt de video niet op jouw PC? Controleer of ze wel afspelen op een andere computer, smartphone of tablet. Als dit het geval is dan ligt het aan jouw computer of netwerk.
Zie je geen video? Misschien is in je bedrijfsnetwerk het afspelen van video’s (Vimeo of Youtube) geblokkeerd. Neem hiervoor contact op met jouw systeembeheerder.
Haperende video? Gebruik het tandwieltje, rechtsonder in het scherm van de video, om de download-snelheid aan te passen.
Zie je een zwart scherm met een melding? De video’s worden regelmatig door ons gecheckt. Toch kan het zijn dat de video heel recentelijk door Youtube is verplaatst of verwijderd.
Wanneer je een cursus met een voldoende hebt afgerond, verschijnt er een certificaat in beeld. Hierop staan jouw gegevens en de datum waarop je de cursus hebt behaald. Je kunt dit certificaat ook uitprinten.
Het cursuspakket is dynamisch. Dat wil zeggen dat er gedurende het jaar nieuwe cursussen bijkomen. Daarnaast worden bestaande cursussen geactualiseerd zodat ook deze gevolgd kunnen blijven worden.
Al onze cursussen worden voor een bepaalde periode geaccrediteerd en zijn dus up-to-date. Mochten er tóch essentiële wijzigingen zijn in deze periode, dan zullen deze uiteraard in de cursus worden verwerkt.
Demonstratie
Onze specialist op je vakgebied komt graag bij je langs voor een demonstratie. Bel om een afspraak te maken met 030-26 44 100.
Werkwijze
Ja, CME-Online werkt ook op een tablet zoals een iPad of een Android tablet.
Stel een vraag aan onze servicedesk
Heb je een vraag of wil je vrijblijvend advies?
We helpen je graag en staan iedere werkdag voor je klaar!
Stel een vraag aan onze servicedesk
Heb je een vraag of wil je vrijblijvend advies?
We helpen je graag en staan iedere werkdag voor je klaar!