Home » Nascholing voor de farmaceutisch consulent » Veelgestelde vragen farmaceutisch consulent
Veelgestelde vragen farmaceutisch consulent
Hieronder vind je de meest gestelde vragen over CME-Online. Wanneer jouw vraag er niet bij staat, bel ons dan op 030-26 44 100, of mail via het contactformulier. We helpen je graag!
Abonnementen
Opzeggen kan, met inachtneming van de opzegtermijn, per mail naar: info@cme-online.nl (link stuurt een e-mail). De opzegtermijn is tenminste een maand voor afloop van je abonnementsjaar. Graag onder vermelding van je naam en adres. Je ontvangt dan binnen twee werkdagen een bevestiging.
Om je te abonneren op CME-Online klik je in het menu op ‘abonneren’ of ‘tarieven’. Volg vervolgens de aanwijzingen op het getoonde formulier. Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar. Bel ons op 030- 26 44 100, we helpen je graag.
Voor de meest actuele prijzen en kortingen, bekijk de ‘tarieven’ pagina van jouw vakgebied.
Wanneer wij op werkdagen voor 17.00 uur je getekende inschrijving ontvangen wordt jouw abonnement nog diezelfde dag geactiveerd. Nog sneller beginnen? Bel ons gerust op kantoortijden op 030-26 44 100, we helpen je graag!
Accreditatie
Ja, alle cursussen zijn KABIZ geaccrediteerd.
Ja, als je KABIZ- (of KAOF-)nummer bij ons bekend is. Bij een individueel abonnement geef je jouw KABIZ- (of KAOF-)nummer direct op bij het afsluiten van het abonnement. Bij een teamabonnement voer je het KABIZ- (of KAOF-)nummer in op de pagina ‘Mijn gegevens’ nadat je bent ingelogd.
De behaalde punten worden één keer per dag (‘s nachts) doorgegeven. Wanneer je je nummer voor de eerste keer invult, proberen we alle gemaakte cursussen met terugwerkende kracht door te geven.
Cursussen
Als je voor een cursus een te lage score haalt, kan je de cursus opnieuw maken. Je krijgt 3 toetspogingen, dus 2 herkansingen.
Heb je problemen met het afspelen van de video’s in de cursus? Hieronder staan de meest gebruikte oplossingen:
Werkt de video niet op jouw PC? Controleer of ze wel afspelen op een andere computer, smartphone of tablet. Als dit het geval is dan ligt het aan jouw computer of netwerk.
Zie je geen video? Misschien is in je bedrijfsnetwerk het afspelen van video’s (Vimeo of Youtube) geblokkeerd. Neem hiervoor contact op met jouw systeembeheerder.
Haperende video? Gebruik het tandwieltje, rechtsonder in het scherm van de video, om de download-snelheid aan te passen.
Zie je een zwart scherm met een melding? De video’s worden regelmatig door ons gecheckt. Toch kan het zijn dat de video heel recentelijk door Youtube is verplaatst of verwijderd.
Wanneer je een cursus met een voldoende hebt afgerond, verschijnt er een certificaat in beeld. Hierop staan jouw gegevens en de datum waarop je de cursus hebt behaald. Je kunt dit certificaat ook uitprinten.
Het cursuspakket is dynamisch. Dat wil zeggen dat er gedurende het jaar nieuwe cursussen bijkomen. Daarnaast worden bestaande cursussen geactualiseerd zodat ook deze gevolgd kunnen blijven worden.
Al onze cursussen worden voor een bepaalde periode geaccrediteerd en zijn dus up-to-date. Mochten er tóch essentiële wijzigingen zijn in deze periode, dan zullen deze uiteraard in de cursus worden verwerkt.
Over het algemeen worden cursussen geaccrediteerd voor een periode van 2 jaar. Wanneer de accreditatietermijn van een cursus zal gaan verlopen, wordt dit in het cursusoverzicht vanaf twee maanden voor de verloopdatum in de kleur rood aangegeven.
Demonstratie
Onze specialist op je vakgebied komt graag bij je langs voor een demonstratie. Bel om een afspraak te maken met 030-26 44 100.
Werkwijze
Ja, CME-Online werkt ook op een tablet zoals een iPad of een Android tablet.
Stel een vraag aan onze servicedesk
Heb je een vraag of wil je vrijblijvend advies?
We helpen je graag en staan iedere werkdag voor je klaar!
Stel een vraag aan onze servicedesk
Heb je een vraag of wil je vrijblijvend advies?
We helpen je graag en staan iedere werkdag voor je klaar!