Communicatietechnieken in de praktijk
Stap nu in
- Ruim 65 cursussen
- Onbeperkt toegang
- Op ieder device
In deze cursus leert u op plezierige wijze een aantal technieken die uw communicatie met patiënten, klanten en collega’s doeltreffender maakt. Door inzicht te krijgen in de diverse niveaus waarop communicatie zich afspeelt zult u uw gesprekspartner beter leren begrijpen en daardoor soepeler uw (communicatie) doelen bereiken. Ook maakt u kennis met de verschillende communicatiekanalen: verbaal, meta-verbaal, en non-verbaal. Oscar Winter, psycholoog, docent en trainer leert u in deze cursus hoe u deze kanalen moet inzetten om de optimale mix voor succesvolle communicatie te krijgen. Tot slot wordt een klein uitstapje gemaakt naar de psychologie van de beïnvloeding en leert u hoe u op een goede manier taken delegeert naar een collega, ook als dit uw naaste collega is.
CanMEDS
Communicatie 60%
Professionaliteit 20%
Samenwerking 20%
Preview
Leerdoelen
Na afloop van deze cursus kunt u:
- een goede eerste indruk maken aan de balie
- op een klantvriendelijke manier communiceren met klanten/patiënten
- doelgericht informatie verkrijgen en geven
- omgaan met bezwaren
- uw communicatie versterken door middel van simpele beïnvloedingstechnieken
Stap nu in
- Ruim 65 cursussen
- Ruim aanbod
- Onbeperkt toegang